Programa d'activitats i esports 2017-2018

ACTIVITATS ESPORTIVES INFANTILS

Fomentem el desenvolupament motor i psicològic dels infants a través d’una programació basada en valors educatius com l’esforç, la superació, el respecte, l’esportivitat, l’amistat, el treball en equip, etc...

Balla Balla (de 4 a 8 anys) Novetat: Amb continguts d’anglès.
Dimarts i dijous de 16.30 h a 18.00 h

Multiesport   (de 4 a 8 anys) Novetat: Amb continguts d’anglès.
Dilluns, dimecres i dijous de 16.30 h a 18.00 h

Zumba Kids (de 6 a 10 anys) Nova activitat
Dilluns i dimecres de 16.30 a 18.00 h

Style dance (de 8 a 12 anys)
Divendres de 16.45 h a 18.15

Iniciació esportiva (de 8 a 12 anys) Nova activitat
Dilluns i dimecres de 18.05 a 19.05h

Young Fit (13 a 18anys) Nova activitat
Dimarts i dijous de 18.05 a 19.00h


Balla Balla: Activitat que ens permetrà conèixer el nostre cos i comprendre els aspectes bàsics de la seva estructura funcional, així com adoptar una correcta col·locació. Novetat: Amb continguts d’anglès.
MULTIESPORT: Iniciació esportiva, mitjançant jocs i activitats lúdiques, en tot un seguit d’esports d’equip o individuals on es treballarà la psicomotricitat, la coordinació i la lateralitat. Novetat: Amb continguts d’anglès.
HIP HOP: Activitat pensada per nens i nenes d’edats compreses entre 8 i 12 anys que vulguin desenvolupar els coneixements, passos i habilitats pròpies del hip hop.
STYLE DANCE: Activitat on es combinen diferents balls (jazz, hip hop, funky, etc...), per agafar sentit del ritme, coordinació i lateralitat.
Iniciació esportiva: Activitat de caire global, formada per la iniciació a les regles de joc, les habilitats motrius pròpies de cada esport i sense oblidar-nos de la diversió, els jocs i la relació de grup.
YOUNG FIT: Nova activitat: Activitat destinada a edats de 13 a 18 anys, amb combinació de balls i noves tendències.


ACCÉS:
Prèvia inscripció. Places limitades.

ACTIVITATS FÍSIQUES PER A JOVES I ADULTS


Sessions 55 min 

ACTIVITATS MATINS

T B C (Total Body Conditioning)
Dilluns, dimecres de 9.10 h a 10.05 h


Cul10:
Dilluns i dimecres de 10.10 h a 10.25 h

Espinning Cim:
Dilluns i dimecres de 10.30 h a 11.25 h
  
Zumba Cim: Nova activitat
Dimarts de 9.15 h a 10.10 h

Espinning Online:
De dilluns a divendres d’11.30 h a 13.00 h

Pilates Fit:
Dimarts de 10.15 h a 11.10 h

Pilates Cim:
Dijous de 9.15 h a 10.10 i de 10.15 h a 11.10 h
Divendres de 10.10 h 11.05 h

Tai-Txi:
Dimecres i divendres de 9.15 h a 10.10

Cardiobox: (Pista interior)                                             
Dijous de 9.20 h a 10.15 h

Hit Fitness: Nova activitat
Dijous de 10.20 h a 10.35 h

Power Pump
Divendres de 9.10 h a 10.05 h


ACTIVITATS TARDES


Young Fit:
Dimarts i dijous de 18,05 a 19,05h

Hit Fitness:
Dimecres de 21.00 h a 21.15 h
Dijous de 18.40 h a 18.55 h


Tonificació:
Dilluns i dimecres de 19.00 h a 19.55 h

Cul10:
Dilluns i dimecres de 20.00 h a 20.15 h

Entrenament Funcional:
Dimarts de 19.00 h a 19.55 h

Espinning Cim:
Dilluns i dimecres de 21.20 h a 22.15 h.
Dimarts de 20.00 h a 20.55 h.

Power Pump
Dijous de 19.00 h a 19.55 h

Espinning Online:
De dillluns a divendres de 15.15 h a 16.15 h
Divendres de 21.00 h a 21.55 h

Pilates Fit:
Dimarts i dijous de 21.00 h a 21.55 h
Divendres de 19.00 h a 19.55 h

Zumba Cim:                                               
Dilluns i dimecres de 20.20 h a 21.15 h
Dijous i divendres de 20.00 h a 20.55 h

Abdominals: (Sala de Fitness)
Dilluns, dimecres i dijous de 20.00 h a 20.15 h


TBC (Total Body Conditioning): Activitat integrada d’entrenament muscular i aeròbic. S’adapta a tots els nivells i es realitza amb música i material de suport.    

CUL10: Sistema d’entrenament centrat en la millora física i estructural de la musculatura de glutisabdominals i cames.

SPINING CIM: És un programa d’entrenament aeròbic que es realitza amb una bicicleta estàtica al ritme de la música, enforteix el sistema cardiovascular i respiratori, ajuda a la reducció dels greixos i el colesterol.

PILATES FIT: Variant del pilates que fa servir diversos materials per assolir els objectius de manteniment, millora i equilibri del conjunt dels grups musculars per tal d’incrementar el to muscular i la consciència corporal.

PILATES CIM: Activitat que combina l’entrenament amb la concentració, la respiració i la fluïdesa de moviments. Permet aconseguir una millor definició muscular, flexibilitat i control postural.

TAI-TXI: Art de meditació en moviment formulada d’acord amb els principis de la medicina tradicional xinesa. Pràctica basada en la relaxació i la respiració. Aporta beneficis a nivell muscular i millora l’harmonia corporal.

ZUMBA CIM: És una disciplina aeròbica, enfocada a cremar calories i mantenir un cos saludable, combina moviments de ball, diverses rutines aeròbiques i enforteix i augmenta la flexibilitat.

CARDIOBOX: Exercici de condicionament físic que combina entrenament de força muscular, resistència, equilibri, agilitat i coordinació a partir d’exercicis bàsics de boxa.

HITT FITNESS: Nova activitat: Redueix el temps d’entrenament, augmentant la velocitat d’execució. És un entrenament d'intervals d'alta intensitat amb una durada de 15 min.

POWER PUMP: És un programa d’entrenament físic que combina les activitats pròpies de l’aeròbic amb treball muscular mitjançant la realització d’exercicis de peses.      

TONIFICACIÓ: Sessió que comença amb un escalfament aeròbic i segueix amb un treball localitzat a diferents grups musculars per augmentar el to i donar forma al cos.

ENTRENAMENT FUNCIONAL: Creació de moviments que imiten les posicions i situacions naturals que es podrien donar a la vida quotidiana o la competició.


SALA FITNESS:
La sala resta oberta al mateix horari que el pavelló.
Horari amb monitor: dilluns de 9.15 h a 10.15 h, dijous de 9.30 h a 10.30 h i dilluns, dimecres i dijous de 19 h a 21 h.
Els nostres tècnics t’explicaran quins tipus d’exercici són els més adequats per aconseguir els teus objectius i nivell.

LLOGUERS

El pavelló ofereix els espais esportius municipals a tota la població, potenciant i fomentant l’activitat física i l’esport per a tothom
- Pista exterior
- Pista interior
- Sala de teràpies
Inclou la instal·lació necessària per a la pràctica de: futbol sala, bàsquet, tennis taula, bàdminton, handbol, patinatge, hoquei. Consulteu altres opcions

EQUIPAMENTS ESPORTIUS MUNICIPAL

Poliesportiu El Cim
C/ Josep Puigoriol, 68-84. Tel.: 93 540 51 51 Fax: 93 181 11 50
a/e: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. (administració)
a/e: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.   (direcció)
Més informació: www.teia.cat / Facebook: Poliesportiu Municipal El Cim


HORARIS:
- De dilluns a divendres de 9 h a 13 h i de 15 h a 22.30 h
- D’octubre a juny:
- Dissabtes de 9 h a 14 h i de 16 h a 20 h
- Diumenges de 9 h a 14 h

Dies que es tancarà a les 17 hores:
7 de desembre de 2017 (dijous - vigilia Inmaculada)
5 de gener de 2018 (divendres – vigilia de Reis)
29 de març de 2018 (dijous Sant)

NORMES D’ÚS PAVELLÓ POLIESPORTIU MUNICIPAL EL CIM


1.     Tothom qui accedeixi a la instal·lació ha de respectar les normes d´us i comportar-se amb la màxima correcció i respecte envers als altres.
2.    És obligatori l’ús de calçat esportiu i roba adequada per a la pràctica esportiva.
3.     No es podrà accedir a les zones esportives amb el mateix calçat que s’hagi utilitzat pel carrer.
4.     No es podrà entrar a les activitats dirigides, una vegada passats 10min de l’inici.
5.     Per raons d’higiene s’ha de portar una tovallola per a les activitats dirigides i sala de fitness.
6.    L’escalfament prepara l’organisme per a l’activitat que hem de realitzar. Per aquest motiu s’aconsella no entrar a les classes 10 minuts després del seu inici.
7.    És molt important no marxar abans que finalitzi l’activitat, ja que evitarem possibles lesions.
8.    Quan es faci un mal ús del material o de la instal·lació, qualsevol treballador o tècnic podrà prohibir l’entrada al poliesportiu.
9.    Es prega a tots els usuaris del pavelló, que respectin tots els senyals i indicacions per a la seva millor conservació. A qui no en faci cas, se li exigirà l’abandonament del recinte.
Darrera modificació el
Valorar aquest article
(0 vots)
Més en aquesta categoria: « Preus 2015-2016
Tornar al principi
infoesports1617

CERCAR

activatCaminant2