Lletrescena
XVI Caminada dels 3 pobles
Restriccions d’aigua a causa de la sequera
Portes obertes a l'Escola Bressol els Galamons
Lletrescena
Lletrescena
XVI Caminada dels 3 pobles
XVI Caminada dels 3 pobles
Restriccions d’aigua a causa de la sequera
Restriccions d’aigua a causa de la sequera
Portes obertes a l'Escola Bressol els Galamons
Portes obertes a l'Escola Bressol els Galamons
previous arrow
previous arrow
next arrow
next arrow
Lletrescena
XVI Caminada dels 3 pobles
Restriccions d’aigua a causa de la sequera
Portes obertes a l'Escola Bressol els Galamons
previous arrow
next arrow

NOU SERVEI DE CITA PRÈVIA ONLINE!
Els serveis de l'Ajuntament resten oberts al públic amb cita prèvia
Podeu sol.licitar-la a l'Oficina d'Atenció Ciutadana al telèfon 93 540 93 50 en horari habitual o bé a citaprevia.teia.cat
Recordeu que també podeu utilitzar els nostres tràmits online

Torna la Ruta dels Sentits

Imprimir correu electrònic

PlànolDemà divendres, dia 20, es dona el tret de sortida a la Ruta dels Sentits, un recorregut enogastronòmic per deu establiments de Teià que han ideat i elaborat els seus propis suggeriments culinaris. N’hi ha qui ofereix menús complets, plats únics, tapes, postres o rebosteria; això fa que els preus de cada consumició siguin diferents.

Els xefs, cuiners i forners han tingut llibertat absoluta, amb la necessitat d’observar una sola pauta argumental: incorporar a la recepta la nota olfactiva i de color de la rosa, ja que aquesta és la flor que enguany inspira el Concurs Internacional de Perfumeria Mouillette d’Argent.

L’atractiu de la proposta es complementa amb el maridatge que cada establiment ha fet amb un vi diferent de la Denominació d’Origen Alella. La selecció de cada referència ha comptat amb l’assessorament d’Enoturisme DO Alella.

Ruta01Una setmana sencera

La Ruta dels Sentits va néixer l’any passat com a alternativa a les restriccions derivades de la pandèmia, que desaconsellaven la realització d’una fira gastronòmica al carrer. El nou format va tenir una gran acceptació, de manera que tant l’Ajuntament com els restauradors de la població s’han mostrar favorables a repetir l’experiència.

La Ruta dels Sentits s’allargarà per espai d’una setmana sencera, fins al 27 de maig, de manera que tothom tingui l’oportunitat de tastar les menges de tants establiments com vulgui.

A continuació us presentem les deu opcions de restauració i rebosteria que podreu tastar del 20 al 27 de maig:

- Ca la Rosi: Caneló de pulled pork amb beixamel de roses. Preu: 12 euros, incloent-hi una copa de vi Les campanes de Lima Coure, de l’Artesà del Temps.

- Cafè de Baix: Meló amb rosa de pernil salat i encenalls d’ametlla. Preu: 10 euros, incloent-hi una copa de vi SO Pansa Blanca Muscat, del Celler Can Roda.

- Can Gassó: Menú complet format per seitons marinats sobre cuscús amb vel de vinagre balsàmic i roses; magret d’ànec amb chutney de poma, mango, litxis i roses, i esfera de xocolata blanca farcida de mousse de maduixes i roses. Preu: 29 euros, incloent-hi una copa de vi L’an[ç]tral, de Testuan.

- Daymar: Tapa tricolor. Preu: 10 euros, incloent-hi una copa de vi Rosada, de Raventós d’Alella.

Ruta02- El Nou Antigó: Brioix de xai a baixa temperatura amb cremós de rosa i llima. Preu: 9 euros, incloent-hi una copa de cava Mirgin Rosé Gran Reserva, d’Alta Alella.

- Gran Cafè La Palma: Ostres amb melmelada de roses. Preu: 15 euros, incloent-hi una copa de vi Tina 9, de Raventós d’Alella.

- La Bona Estrella: Cremós de xocolata, fruits vermells i rosa. Preu: 12 euros, incloent-hi una copa de vi Dolç Mataró, d’Alta Alella.

- La Pizzeta: Pizza a l’aire de rosa amb crema de llet, mozzarella, gorgonzola, mango, ruca i pètals de rosa, i postres de semifred de roses o tiramisú a l’aroma de roses. Preu: 18,5 euros, incloent-hi una copa de vi Pansa Blanca, de Raventós d’Alella.

- Mas Padellàs: Rosa de carxofa amb formatge Idiazabal. Preu: 7,5 euros, incloent-hi una copa de vi Can Matons.

- Forn de llenya Mateu: Rosa de mousse de cava amb cor de maduixa en pa de pessic de festuc. Preu: 4,5 euros.

Ruta03bReconeixement i regals

La Ruta dels Sentits té premi. Al programa en paper del Maridatge dels Sentits trobareu un full solt que podeu segellar a mode de “passaport” en cada establiment. D’una banda, les persones que facin un mínim de tres consumicions en establiments diferents podran votar la seva preferida. La suma de totes les puntuacions determinarà quin restaurant és el guanyador del guardó honorífic d’enguany. I per altra banda, totes les persones que hi participin entraran en le sorteig de quatre experiències enoturístiques a la Terra de la Pansa Blanca, per gentilesa d’Enoturisme DO Alella.

Agenda

Inst. de Teià.png
Diumenge, 26 Març
10:45
Parc de can Godó
boixaderas boixados cabré diumenge 11.15h.jpg
Diumenge, 26 Març
11:15
Parc de can Godó
pedrals sales biosca diumenge 12h.jpg
Diumenge, 26 Març
12:00
Banda Municipal de Teià.png
Diumenge, 26 Març
13:30
Parc de can Godó
WEB collage lola casas.jpg
Dilluns, 27 Març
18:00
auca cinematografica del vi MARC.JPG
Dimarts, 28 Març
17:30
Cartell Marxa Nordica A3 (002).jpg
Dijous, 30 Març
09:30
Poliesportiu Municipal El Cim
Can Llaurador.png
Dijous, 30 Març
19:00
WEB collage celler de can roda.jpg
Dijous, 30 Març
19:00
Biblioteca de can Llaurador

Exposicions

XBM _Expo Zina.jpg
01 Març - 30 Març
XBM expo l any del premiat.JPG
20 Març - 17 abril
RUT OLIVER VALLS 5.jpg
03 Març - 26 Març
exposicio Neguits sobre paper.JPG
01 abril - 28 abril

Serveis

La Deixalleria

La deixalleria Mancomunada Teià, Alella, el Masnou

Recollida de mobles

Servei de recollida de mobles i trastos vells

Certificat Digital IdCat

Et tramitem l'alta i renovació del certificat digital IdCat

OMIC

Oficina Municipal d'informació al Consumidor

Renovació del DNI

Servei de renovació del DNI a Teià

Benvinguda Nadons

Obsequi als nadons nascuts aquest any

Taxi a demanda

Nou servei de Taxi a demanda

Què pots fer?

Infoesports

Programa i horaris de les activitats esportives del Poliesportiu el Cim

Activitats a la Unió i Masia can Llaurador

Cursos i Activitats culturals a la Unió i Masia de can Llaurador

Centre Enoturístic i Arqueològic de Vallmora

Jaciment arqueològic d’època romana situat a Teià i gestionat per la Mancomunitat de Serveis d’Alella, El Masnou i Teià

Teià, camins de goig

Recorreguts memorables per Teià. Descarrega't aquest tríptic per conèixer els millors racons de la vila

AMI
Massarosa
Enoturisme d'Alella
Parc serralada litoral
Ajuntament de Teià. Tots el drets reservats • C Pere Noguera, 12 • 08329 Teià • T 93 540 93 50 • ajuntament@teia.cat

Buscador

Apreta intro per cercar