Seu electrònica

Catàleg de tràmits

Buscar:
Nom del tràmit

Sol·licitud per celebrar la cerimònia de casament civil a l'Ajuntament.

  • Presencial
  • Telemàtic
  • Cost associat
si

Aquesta sol·licitud us permet demanar cita perquè us atengui un càrrec electe (alcalde, regidor) o un tècnic municipal.

  • Presencial
  • Telemàtic
si
Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud al vostre ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal. Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.
  • Presencial
  • Telemàtic
si
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
  • Presencial
  • Telemàtic
si
Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública -tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda- de què disposa aquests ens.
  • Presencial
  • Telemàtic
si
Duplicat d'un document de pagament que emet l'Ajuntament a instància de la persona interessada.
  • Presencial
  • Telemàtic
Pagament dels tributs, taxes i preus públics a través del compte d'una entitat financera.
  • Presencial
  • Telemàtic
si
Tramitació de reclamacions contra els impostos i taxes locals
  • Presencial
  • Telemàtic
Impost municipal que s’ha de pagar en cas de transmissió d’un bé immoble (casa, pis, local, plaça d’aparcament, traster, etc.) ja sigui perquè s’ha venut, s’ha heretat, s’ha rebut per donació o per altres tipus de transmissió.
  • Presencial
si
  • Presencial
  • Impresos associats
  • Presencial
  • Requereix autoliquidació
  • Cost associat
Quan s'ha cobrat de manera incorrecte, per un error d'informació de Trànsit o de l'ajuntament, un rebut d'Impost de Vehicles de Tracció Mecànica.
  • Presencial
Modificació de la residència al Padró Municipal d'Habitants per canvi de domicili dins del mateix municipi.
  • Presencial
  • Telemàtic
Consisteix en l'emissió del duplicat d'un document original que estigui en poder de l'Ajuntament, compulsat o autenticat per aquest Ajuntament.
  • Presencial
  • Telemàtic
Document emès per l'Ajuntament que acredita l'empadronament d'una persona en un domicili d'acord amb les dades actuals que consten al Padró Municipal d'Habitants.
  • Presencial
  • Telemàtic
si
Document emès per l'Ajuntament que especifica les dades de les persones que conviuen en un mateix habitatge, segons consta actualment a les dades del Padró Municipal d'Habitants.
  • Presencial
  • Telemàtic
És el règim d’intervenció a través del qual les persones o empreses titulars d'una activitat, posen en coneixement de l’ajuntament fets o elements relatius a l’inici d’una activitat sota la seva responsabilitat, tot indicant els aspectes que la poden condicionar, i que s’acompanya dels documents necessaris per al seu exercici.
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Requereix autoliquidació
  • Cost associat
si
Per a activitats de baix risc, d’acord amb la Llei 16/2015, de 21 de juliol, de simplificació de l’activitat administrativa de l’Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d’impuls de l’activitat econòmica
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Requereix autoliquidació
  • Impresos associats
  • Cost associat
si

És l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol•licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d’incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.

Posteriorment a l’obtenció de l’informe favorable, caldrà realitzar l’acte de comprovació en matèria d’incendis i procedir a efectuar la comunicació prèvia corresponent.

  • Presencial
  • Telemàtic
si
Es tracta de la sol·licitud d'elaboració del certificat que justifica l'antiguitat i legalitat d'un immoble, document necessàri en el moment de la venda, per poder-lo inscriure al Registre de la Propietat si no es va fer en finalitzar l'obra.
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Requereix autoliquidació
  • Cost associat
Sol·licitar un certificat que acrediti la compatibilitat d'un projecte d'una activitat amb el planejament urbanístic vigent.
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Impresos associats
  • Cost associat
Es tracta de la sol·licitud d'elaboració del certificat que conté la qualificació urbanística d'uns terrenys, on s'indica les condicions d'urbanització que han de complir.
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Requereix autoliquidació
  • Cost associat
si
La ciutadania pot fer arribar directament a l'Alcaldia qualsevol comentari, suggeriment, queixa o consulta referent a l'Ajuntament, al seu funcionament, estat del poble, etc. perquè l'Alcaldia ho pugui tenir en compte i se li respongui si així ho ha sol·licitat.
  • Presencial
  • Telemàtic
no

És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l’Ajuntament que transmet el corresponent títol que l’habilitava per exercir l’activitat.

Aquesta comunicació a l’Ajuntament serveix per acreditar la subrogació del nou titular en els drets i deures derivats de la llicència o comunicació prèvia.

  • Presencial
  • Telemàtic
si
Obtenció de plànols topogràfics, urbanístics i parcel·laris a escala.
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Cost associat
Denúncia per l'excés de soroll en diversos àmbits de la ciutat com locals, bars, habitatges i indústries.
  • Presencial
  • Telemàtic
si
Denúncies de possibles incompliments d'horari de locals nocturns. L'Administració local fixa els horaris dels locals d'oci nocturn, els barems varien segons la tipologia del local (discoteques, bars musicals, sales de ball, sales d'espectacles, etc.).
  • Presencial
  • Telemàtic
si
Devolució de la quantitat, en concepte de garantia davant l'Ajuntament, a què es condiciona l'eficàcia d'una llicència d'obres
  • Presencial
  • Telemàtic
si
Permís d'execució d'obres sempre que no requereixin de projecte tècnic firmat per professionals titulats, ni tinguin pressupostos elevats i que no afectin l'estructura o elements sustentadors de l'edificació
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Impresos associats
  • Cost associat
si
Sol·licitud de llicència per a l'ús restringit de la vorera per a l'entrada i sortida de vehicles privats ja sigui a edificis o obres. Cada any caldrà fer efectiu el pagament de la taxa corresponent de gual.
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Cost associat
si
Permís que l'Ajuntament concedeix per a la primera ocupació d'edificis de nova construcció o que hagin estat modificats o ampliats substancialment.
  • Presencial
  • Requereix autoliquidació
  • Cost associat
Ampliació del termini establert per a l'inici de les obres que disposen de llicència o per a l'execució de les obres amb llicència que ja estiguin en curs
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Cost associat
És l'informe previ en el qual l’Ajuntament es pronuncia sobre la compatibilitat de l’activitat projectada amb el planejament urbanístic vigent i la disponibilitat i suficiència dels serveis públics municipals per atendre els requeriments de l'activitat.
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Cost associat

Per instal·lacions incloses a l´art 187 bis h) del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d´agost, Text Refós de la LLei d´Urbanisme en els termes que estableix l´art. 9 bis.
Instal.lacions situades en sol urbà, en una edificació existent no catalogada.

  • Telemàtic
  • Impresos associats
no
Estan sotmeses al règim de llicència ambiental municipal les activitats ubicades en un mateix centre o en un mateix establiment i que pertanyen a la mateixa persona o empresa titulars, que es relacionen a l’annex II de la Llei 20/2009, de prevenció i control ambiental de les activitats (LPCAA), tant per ser implantades com per a tota modificació substancial  que s’hi pretengui realitzar un cop autoritzades.
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Impresos associats
  • Cost associat
si
És la llicència que atorga l’Ajuntament per poder exercir activitats d’acord amb el previst al Decret 112/2010, de 31 d’agost, en establiments, espectacles i activitats recreatives.
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Cost associat
si
És la comunicació prèvia que atorga l'Ajuntament per poder exercir activitats d'acord amb el previst al Decret 112/2010, de 31 d'agost, en establiments, espectacles i activitats recreatives
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Impresos associats
  • Cost associat
si

És el comunicat previ per fer foc en els terrenys forestals, i a la franja de 500 metres que els envolta, durant el període comprès entre el 16 d'octubre i el 14 de març.

si

Els ajuntaments tenen l'obligació de portar un cens municipal d'animals de companyia (gossos, gats i fures) i de la mateixa manera la persona propietària d'un animal de companyia l'ha de censar a l'ajuntament on resideix habitualment l'animal.

La persona propietària de l'animal té un termini de 3 mesos des del naixement de l'animal o de 30 dies des de la data d'adquisició, el canvi de residència, la mort de l'animal o la modificació d'altres dades incloses en el cens per comunicar-ho al cens municipal. Prèviament a la inscripció de l'animal en el cens municipal, l'animal ha d'haver estat identificat amb microxip per un veterinari.

  • Presencial

L’habitatge d'ús turístic és l'habitatge que és cedit pel seu propietari, directament o indirectament, a tercers, a canvi de contraprestació econòmica per a una estada de temporada i en condicions de disponibilitat immediata. Es considera estada de temporada total

  • Telemàtic
  • Tràmit extern
si
Quan fas el Registre de la propietat a Teià has de sol·licitar una nota simple online, a més de la nota de Localització de Propietats i la Certificació d'una propietat, que no només serveix per certificar el teu registre, et permetrà trobar amb precisió quins patrimonis té una persona en específic o nova empresa. Si vols tenir info  addicional per entendre com treure aquests documents, clica aqui
  • Telemàtic
  • Tràmit extern
si

Ajuntamentdeteia