Butlletí 93   [De novembre de 2004 a Gener de 2005]

El temps de Nadal, a les acaballes de l'any, sol ser un temps tradicionalment dedicat, entre d'altres coses, a la reflexió personal i a l'anàlisi de l'any que s'acaba. Què hem assolit d'allò que ens proposàvem el cap d'any del 2003, què ens ha faltat, com ha evolucionat la nostra vida en diferents àmbits (personal, familiar, laboral...), què canviaríem...
Per a l'equip de redacció del Butlletí, aquest moment de reflexió va arribar ara farà uns tres mesos, el setembre de 2004, quan el nou grup de col.laboradors va complir el primer any de treball. Fruit d'aquesta reflexió, esperem oferir-vos noves propostes a la publicació que en mantinguin l'interès i que segueixin fomentant el que per a nosaltres és l'objectiu fonamental: la participació de tots aquells que vulgueu fer arribar la vostra opinió a través d'aquestes pàgines.
Però el temps de Nadal també és temps de maldecaps (o no). Si més no, és un temps cada vegada més associat al consum. Dinars i sopars d'empresa, àpats familiars en els dies assenyalats, aglomeracions als grans magatzems, escapades a esquiar, il.luminació especial als carrers, compra de regals, saturació de nadales...
Pot semblar tòpic, però hem utilitzat aquesta excusa per dedicar aquest
número al comerç i consum a Teià. Ho hem fet amb la percepció que és un tema de força interès i amb la vocació d'aportar opinions i reflexions sobre els problemes, reptes i oprtunitats del comerç local.
 

Ajuntamentdeteia