Horaris del Punt d’Atenció Continuada ubicat al Masnou a partir de l’1 de juliol
Donada la situació actual i seguint les directrius de les autoritats sanitàries, les quals indiquen que cal mantenir el doble circuit per poder diferenciar l’atenció a possibles pacients COVID-19 dels que no ho són, a partir de l’1 de juliol, el Punt d’Atenció Continuada ubicat al Masnou modifica el seu horari.
Els horaris s’adapten per seguir garantint com fins ara la seguretat de les persones usuàries i evitar riscos. Abans de desplaçar-se al centres, es recomana trucar al CAP o al 93 326 89 01. En cas d’urgències, cal trucar al 061.
A partir de l’1 de juliol, els horaris d’atenció continuada són els següents:
- Obertura del punt ACUT dissabtes, diumenges i festius de 8 a 14 h, per garantir cures que requereixen atenció el cap de setmana.
- De dilluns a divendres, atenció urgent dins l’horari habitual dels centres.
Fora d’aquest horari les persones usuàries es poden adreçar a:
- CUAP Badalona, c. Juli Garreta, s/n de Badalona. Telèfon: 93 384 24 55
Totes aquelles persones que necessitin contactar amb el CAP, poden accedir al web de programació de visites de l’Institut Català de la Salut. Allà, s’ha habilitat un espai per descriure breument quina és la necessitat de l’usuari (ja sigui atenció mèdica, renovació de medicació, dubtes sobre la incapacitat laboral o qualsevol altre tràmit). El personal d'atenció primària gestionarà la petició i hi donarà resposta. L’ús d’aquest web permetrà evitar desplaçaments innecessaris als centres, així com agilitzar les respostes per als usuaris
En cas de no poder dur a terme la petició a través del web, es pot trucar al telèfon 93 326 89 01, des d’on s’atendrà la petició i es donarà una resposta adequada a cada cas, ja sigui indicar si cal que l’usuari es dirigeixi presencialment al centre o si es pot resoldre la seva consulta sense haver de desplaçar-se al CAP.
Els usuaris també tenen l’opció de contactar amb els seus professionals de referència a través de La Meva Salut i l’eConsulta.