L’OMIC, preparada per afrontar els nous conflictes de consum


ceciliaL’Ajuntament de Teià recorda als seus veïns i veïnes que l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) és un servei gratuït d’informació, mediació i orientació destinat a les persones consumidores i usuàries perquè puguin exercir els seus drets bàsics, tant al poble com davant dels bancs i les empreses de telefonia i subministrament elèctric.

A la seva feina habitual d’assessorament i resolució de conflictes relacionats amb la compra de béns i serveis, l’OMIC es prepara per atendre dues possibles noves vies contencioses: d’una banda, l’amenaça d’Endesa de tallar la llum a les famílies vulnerables si els ajuntaments no els paguen la factura elèctrica, i les reclamacions dels ciutadans si la justícia europea finalment els dona la raó en el cas de l’Índex de Referència dels Préstecs Hipotecaris (IRPH).

Davant d’aquests o de qualsevol altre supòsit, el responsable local de l’OMIC, Oriol Contreras, convida els consumidors i usuaris de Teià a concertar cita prèvia al telèfon 93 5551234 o bé per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. L’OMIC es troba ubicada a l’edifici de ca la Cecília (passeig de la Riera, 94) i obre cada dijous a la tarda, de 17 a 20h.


Ajuntamentdeteia