El servei d'autobusos estrena una app d'informació a l'usuari en temps real


App bus03L'empresa concessionària del transport públic de Teià ha posat en marxa una aplicació gratuïta que permet als usuaris conèixer en temps real tota la informació sobre les línies d’autobús del grup Moventis, del qual forma part la marca Casas (que, en el cas de Teià, en són tres: la C8, la C15 i l'N81). En concret, l'aplicació permet saber el temps que li queda al bus per arribar a la parada, veure els itineraris de totes les línies, geolocalitzar les parades més properes i marcar les parades i línies preferides.

Disponible tant per iOS com per Android, l’app es pot consultar en dos idiomes (català i castellà). Entre les seves múltiples funcionalitats destaca l’opció de personalització, que permet que cada usuari es configuri l’app segons les seves necessitats de mobilitat i estar informat al moment si es produeix qualsevol incidència. Aquesta personalització també inclou un innovador servei d’alertes, que permet a l’usuari rebre un avís al seu smartphone quan l’autobús està prop de la seva parada.

Coincidint amb el llançament de l’aplicació, la companyia també ha renovat el seu web i l’ha dotat de les últimes tecnologies aplicades a entorns digitals per a operadors de transport públic. El nou portal és multicanal, està equipat amb tecnologia responsive per tal d’optimitzar la navegació en qualsevol dispositiu, i a més proporciona als usuaris informació dinàmica en temps real de totes les línies i parades mitjançant la connexió al SAE (Sistema d’Ajuda a l’Explotació) que hi ha instal·lat en tots els autobusos.

Ajuntamentdeteia