L'objectiu d'aquest servei és orientar els afectats sobre els aspectes jurídics que puguin derivar-se de l'existència de clàusules abusives. També s'informarà sobre els tràmits previs de solució negociada per tal d'evitar el conflicte processal o analitzar la viabilitat de la pretensió.
Aquesta inquietud ve motivada pel Reial Decret Llei 1/2017, de 20 de gener, de mesures urgents de protecció de consumidors en matèria de clàusules sòl. La norma estableix un procediment extrajudicial per resoldre de manera ràpida i gratuïta les reclamacions dels consumidors afectats.
El servei d’assessorament es començarà a prestar aquest dimecres dia 28, de 10h a 14h, i tindrà periodicitat quinzenal fins al 27 de desembre (excepte el mes d’agost). Per fer-ne ús cal sol·licitar cita prèvia al telèfon 93 555 12 34 o bé per correu electrònic a
La regidora de Participació Ciutadana, Sílvia Marcos, creu que es tracta d’una problemàtica d’abast relatiu a Teià, però prou complexa perquè es posin a l’abast tots els mitjans públics per ajudar els afectats.