El regidor de Comunicació, Andreu Porta, explica que “Instagram completa l’aposta municipal per les aplicacions digitals i els dispositius mòbils, per capturar moments per mitjà d’imatges i vídeos curts”. A més, l’Ajuntament està present a Facebook i Twitter des de 2010, on manté sengles comunitats virtuals formades per 2.393 i 2.140 seguidors, respectivament. Per al regidor, “totes tres permeten comunicar i interactuar amb immediatesa”, però hi veu diferències clares: “Instagram serà un canal de promoció del municipi, mentre Facebook i Twitter seguiran tenint una orientació eminentment informativa mitjançant la publicació d’activitats programades, notícies i avisos d’interès general”. ![]() Coincidint amb la segona edició del Maridatge dels sentits, la comissió organitzadora ha obert un compte específic d’Instagram per cobrir totes les novetats relacionades amb el desenvolupament de la fira i promocionar l'esdeveniment amb l'etiqueta #SentitsTeià. El trobareu a https://www.instagram.com/sentitsteia/ En aquests moments, ja hi ha fotografies evocadores de l'edició anterior i d'altres que anuncien el show cooking a càrrec de Iolanda Bustos que tindrà lloc el 23 de maig al restaurant El nouAntigó i la xerrada del dia 24 que farà el pizzer Fabián Martín a can Llaurador. |