Arran de la situació d’emergència declarada aquests dies per contribuir a la contenció del coronavirus mitjançant l'adopció de mesures preventives, l’Ajuntament de Teià anuncia que tots els serveis d’atenció al públic que siguin presencials seran AMB CITA PRÈVIA CONCERTADA, com a mínim durant els propers 15 dies.
Per aquesta raó, l’Ajuntament prioritzarà l’atenció telefònica i telemàtica i donarà resposta a les necessitats de la ciutadania a través d’aquests canals.
Aquestes mesures són complementàries al foment del teletreball entre la plantilla de persones treballadores, així com al tancament preventiu dels principals equipaments públics del municipi decretat ahir (escoles, institut, biblioteca, masia de can Llaurador, poliesportiu i camp de futbol) i a la suspensió de totes les activitats, cursos i tallers programats per La Unió i les diferents regidories.
Cita prèvia i atenció en línia
Aquesta instrucció es fa extensiva a les àrees de serveis bàsics municipals, serveis administratius policials, serveis tècnics, serveis de recaptació i rendes, així com a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC), el jutjat i el registre civil.
Per tal de demanar cita o bé per cursar qualsevol tràmit o consulta, heu de seguir els canals de comunicació establerts a continuació:
Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC):
Es prioritzaran totes les consultes administratives que es facin a través dels canals en línia i telefònic, i l’atenció presencial únicament serà possible amb cita prèvia concertada a través d’aquests canals:Telèfon: 93 540 93 50
Adreça electrònica:
Tràmits en línia: www.teia.cat/tramits
Serveis Tècnics Municipals
Queden anul·lades temporalment les visites programades fins a nou avís. El sistema de cita prèvia queda únicament reservat per als casos urgents i ineludibles. Per contactar-hi podeu fer-ho a través de:Telèfon: 93 540 93 50
Adreça electrònica:
Policia Local
L’atenció presencial es reserva exclusivament als casos urgents i ineludibles. Es prioritzen totes les consultes administratives que es facin a través dels següents canals:Telèfon: 93 555 71 14
Emergències: 666 53 58 58
Adreça electrònica:
Serveis de recaptació i rendes
L’atenció presencial es reserva exclusivament als casos urgents i ineludibles. Es prioritzen totes les consultes administratives que es facin a través dels següents canals:Telèfon: 93 540 90 12
Adreça electrònica:
Serveis Bàsics Municipals
L’atenció presencial a les oficines serà possible exclusivament en casos necessaris, urgents i ineludibles, prèviament establerts amb cita prèvia a través dels canals següents:Telèfon: 93 555 12 34
Adreça electrònica:
De moment, el Servei d’Atenció Domiciliaria (SAD) es continuarà prestant amb normalitat. En qualsevol cas, s’avisarà les persones usuàries dels possibles canvis.
Jutjat i registre civil
L’atenció presencial quedarà circumscrita als casos exclusivament necessaris i caldrà concerta cita prèvia a través dels canals següents:Telèfon: 93 540 93 50
Adreça electrònica:
Alcaldia i Govern
Caldrà cita prèvia per a necessitats urgents i ineludibles, a través de:Adreça electrònica:
Telèfon: 607 01 26 48 (Secretaria d'Alcaldia)
També podeu fer arribar les vostres consultes a través de WhatsApp i correu electrònic a cadascuna de les regidories.
En general, es donarà prioritat a tots els tràmits realitzats de manera telemàtica (en línia) a través del web www.teia.cat/tramits amb el compromís de donar-ne resposta al més aviat possible.