A partir de demà, dimecres 29 d'abril, l'Ajuntament de Teià posa en marxa un servei d'atenció a la ciutadania a través de videotrucada. Es tracta d'un canal de veu i imatge a través del qual els veïns i veïnes poden posar-se en contacte amb una persona que els atendrà personalment per ajudar-los a resoldre dubtes, comunicar incidències i completar tràmits administratius.
El servei de videotrucada es regeix pel mateix horari laboral que tindria l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) en condicions normals: de dilluns a divendres de 9 a 14h i dijous de 17 a 20h. D'aquesta manera, l'Ajuntament aprofundeix en l'adopció de mesures de teletreball i reforça els canals de suport i atenció a la ciutadania per contrarestar els efectes provocats per la crisi sanitària.
Passes a seguir
El procediment és molt senzill i no cal que l'usuari descarregui el programa Zoom al seu ordinador o dispositiu mòbil, tot i que pot ser aconsellable per a futures videotrucades.
Per accedir-hi directament, n'hi ha prou d'obrir la pàgina web de l'Ajuntament de Teià i clicar la pestanya on diu "videotrucada", situada al menú o barra superior. Aleshores heu de pitjar damunt del text que diu "feu clic aquí" o bé a "uniu-vos mitjançant el vostre navegador".
Un cop haureu accedit a la videotrucada, haureu de posar el vostre nom de pila (sense cognoms) i seguidament veureu com s'obre una pantalla amb la imatge de la treballadora municipal que us atendrà. Serà ella qui n'activarà el micròfon, de manera que l'usuari no ha de fer res més.
En cas que la línia estigui ocupada, la sol·licitud romandrà en espera i l'usuari veurà sobreimpressionat en pantalla el missatge següent (en castellà): "Si-us-plau, espereu, l'amfitrió li permetrà d'ingressar aviat".
En aplicació de la política de privadesa i confidencialitat, les dades són anònimes i la conversa no queda enregistrada.