El consultori local prioritza el contacte telemàtic i telefònic

consulta ICSAmb l’objectiu de garantir la millor assistència, els consultoris mèdics i els centres d’atenció primària de la Metropolitana Nord demanen a les persones usuàries que prioritzin la comunicació a través del web de programació de visites. L’Institut Català de la Salut (ICS) ha habilitat un espai per descriure breument quina és la necessitat de l’usuari (vegeu la imatge adjunta), ja sigui atenció mèdica, renovació de medicació, dubtes sobre la incapacitat laboral o qualsevol altre tràmit. El personal d'atenció primària gestionarà la sol·licitud i hi donarà resposta.

En cas de no poder efectuar la petició a través del web, es pot trucar al telèfon 93 326 89 01, des d’on s’atendrà la petició i es donarà una resposta adequada a cada cas. En alguns casos, la resposta serà la programació d’una visita però, en altres casos, les consultes i gestions es podran atendre de manera no presencial, sense haver de desplaçar-se. En aquests moments, la col·laboració ciutadana continua sent una factor molt important en la recuperació de l’activitat del sistema públic de salut.

A més, els usuaris també tenen l’opció de contactar amb els seus professionals de referència a través de La Meva Salut i l’eConsulta.

Urgències i 061

Els consultoris i centres d’atenció primària continuen centrats a atendre urgències per a situacions que no poden esperar i han de ser ateses presencialment i al més aviat possible, com podrien ser pèrdua de consciència, dolor agut intens, hemorràgies o ofec sever, entre altres.
Com sempre, en cas que algú no es pugui desplaçar, cal trucar al 061.


Ajuntamentdeteia