La Regidoria de Promoció Econòmica i els comerços de Teià han presentat la campanya Per Nadal, Teià hi guanya amb el comerç local, que es compon de tres promocions per incentivar les compres al poble entre Nadal i Reis.
‘La panera del Mercat’
Cada paradista del Mercat Municipal sortejarà una panera pròpia confeccionada amb la col·laboració de l’Ajuntament. Per participar en el sorteig, caldrà realitzar-hi almenys una compra entre 10 al 24 de desembre i emplenar la corresponent butlleta. Les paneres contenen productes típics de Nadal i vals promocionals per gastar a les quatre parades que hi participen.
‘La doble panera’
Ajuntament i comerços sortejaran també dues paneres valorades en 500 euros cadascuna amb productes i serveis de tots els comerços adherits a la campanya. En molts casos, el producte o servei ja estarà definit i tindrà sempre un valor superior als 30 euros. En d’altres casos, el guanyador de cada panera podrà arribar a un acord amb l’establiment per pactar el premi.
La campanya arranca el 10 de desembre i finalitzarà el 5 de gener. Com en d’altres edicions, els clients hauran de dipositar en una urna el seu tiquet de compra amb el nom i cognoms i un telèfon de contacte. A mitjan gener es realitzarà un sorteig públic per extreure els dos guanyadors, així com dues persones reserves, que seran assabentats telefònicament. En cas que un dels guanyadors no sigui localitzat en el període de 7 dies, es procedirà a contactar amb la persona de reserva.
‘Una foto té premi’
La tercera iniciativa és un concurs d’Instagram entre els clients de més de 12 anys dels establiments que s’hi ha adherit. S’anomena Una foto té premi i consisteix a penjar una imatge amb el venedor o bé davant de l’establiment on s’ha realitzat la compra i etiquetar-la amb el hashtag #NadalTeià. Un jurat seleccionarà les tres fotografies més originals presentades fins al 5 de gener i posteriorment se n’escollirà la guanyadora per votació popular a Instagram, que s’endurà un val per 60 euros en compres al poble o per un àpat entre els establiments participants.