Avui dilluns s’ha obert el termini per optar a les dues parades del Mercat Municipal que estaven vacants i que l’Ajuntament ha tret a concurs públic, amb el suport del programa Opera de la Diputació de Barcelona.
Es tracta de les parades número 1-3 i 16-18, les quals tenen 3,7 i 3 metres lineals d’aparador i unes superfícies útils de 7 i 6 metres quadrats, respectivament.
La convocatòria té com a objectiu dinamitzar l’activitat comercial i augmentar la capacitat d’atracció del Mercat, això com promoure la iniciativa empresarial i ocupacional en la modalitat de treballadors autònoms.
Termini de presentació
Fins al 4 de febrer, les persones interessades poden presentar al registre de l’Ajuntament la documentació requerida: instància de sol·licitud, DNI, declaració responsable d’estar al corrent de pagament amb la Tresoreria General de la Seguretat Social, dipositar una fiança provisional de 500€ i presentar un pla d’empresa en què s’expliqui la idea de negoci.
La proposta pot fer referència a activitats de cansaladeria; xarcuteria; formatgeria i embotits ibèrics; fruits secs, llegums i cereals; plats cuinats o preparats per emportar i degustació; aliments dietètics, herboristeria i parafarmàcia; llaminadures, i objectes de regal.
Ajut de l’administració
Per elaborar aquest projecte, les persones participants comptaran amb l’assessorament de l’àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament i del Centre d’Empreses Casa del Marquès del Masnou.
A més, les persones premiades gaudiran durant dos anys d’una bonificació del 100% del cànon de lloguer de la parada i participaran en el programa formatiu Opera de la Diputació de Barcelona per adquirir coneixements sobre la gestió del negoci.
Inici de l’activitat
El jurat, presidit pel cap de l’Oficina de Mercats i Fires Locals de la Diputació, escollirà els dos projectes més interessants, els quals haurà de posar-se en marxa abans del 28 d’abril de 2017.
Podeu consultar les bases de la convocatòria publicades al Butlletí Oficial de la Província en aquest enllaç.

A les envistes de les festivitats de Nadal i Reis, la Regidoria de Promoció Econòmica impulsa la campanya El comerç i el Nadal et faran un bon regal!
Després d’un parell de dies al Masnou i Alella, avui les segones Jornades d’Ocupació organitzades pels tres ajuntaments s’han traslladat a Teià. Aquest matí, l’Espai can Llaurador ha acollit un taller de quatre hores sobre Seguretat i confiança personal en la recerca de feina, a càrrec del psicòleg Daniel Llaudet. El ponent és expert en programació neurolingüística i en selecció de personal i comunicació no verbal de l’empresa teianenca
Diumenge es van iniciar i ahir dilluns van quedar enllestides les obres de substitució i arranjament de la vidriera que corona la façana del Mercat Municipal, de manera que avui dimarts l’equipament ha reprès l’activitat comercial amb total normalitat.
Aquest mes de novembre, l'Ajuntament de Teià ha incorporat cinc joves per realitzar tasques de suport en diverses àrees municipals gràcies a un ajut del Servei d'Ocupació de Catalunya per incentivar la contractació laboral en pràctiques de joves amb formació beneficiaris del Programa de Garantia Juvenil, per tal de millorar la seva ocupabilitat amb l’adquisició de les aptituds i competències derivades de la pràctica laboral.
Després de la bona acollida del passat mes de març, els ajuntaments d’Alella, El Masnou i Teià han tornat a programar unes noves Jornades d’Ocupació. La nova edició consta de tres sessions que tindran lloc consecutivament entre el 30 de novembre i el 2 de desembre en cadascun dels municipis.