esteladaArran de l'anunci del President de la Generalitat sobre la pregunta i la data de la consulta, l'equip de govern de l'Ajuntament, a través de la petició de l'ANC de Teià, han decidit que a l'entrada del muncicipi hi onegi la bandera estelada. Aprofitant l'acord obtingut entre diferents forces del Parlament respecte la consulta, i donat que l'Ajuntament de Teià està adherit a l'AMI (Associació de Municipis per la Independència), a partir de demà divendres l'estelada onejarà a l'entrada de Teià, en un acte de suport a les institucions catalanes perquè es realitzi la consulta.

L'hissada de l'estelada tindrà lloc demà divendres, a les 19h de la tarda, just al cantó dels monuments de l'Av. J. Suàrez Llanos.

Us hi esperem!


Tens de 16 a 25 anys? No has acabat l'ESO o estudis post obligatoris? Voldries formar-te i preparar-te per al món laboral?

 

 

L'Ajuntament de Teià està adherit al programa que porta a terme el Consell Comarcal JOVES PER A L'OCUPACIÓ 2013-2015, subvencionat pel Departament d'Empresa i Ocupació i cofinançat pel Fons Social Europeu. Aquest programa ofereix a joves de 16 a 25 anys la possibilitat de formar-se en 6 especialitats diferents:

  • Activitat auxiliar de magatzem
  • Comerç: dependent, atenció al client
  • Hostaleria  i Turisme: auxiliar de cuina i sala
  • Hostaleria i Turisme: cambrer de pisos
  • Forestal: Auxiliar aprofitament forestal – biomassa
  • Forestal: Jardineria

Els requisit per a poder accedir a aquests estudis formatius són:

  • Tenir de 16 a 25 anys, i estar donat d’alta com a demandant d’ocupació (DONO).
  • Requisits de formació: no tenir el graduat ESO o en cas de tenir-lo, no haver finalitzat estudis post obligatoris (Grau mig o batxillerat).
  • Disponibilitat per a desplaçar-se per fer formació

Si estàs interessat en cursar aquesta formació, pots enviar un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. abans d'aquest 19 de desembre. D'aquesta manera et podrem comptabilitzar com a candidat a fer la formació.


BiblioDarreres dades obtingudes sobre la Biblioteca de Can Llaurador realitzades a través de la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona:

  • El fons documental de la Biblioteca és de 21.368 volums.
  • 2.294 persones tenen el carnet de la Biblioteca de Can Llaurador.
  • Durant tot l'any 35.626 persones han visitat la Biblioteca, una mitjana de 138 persones per dia.
  • S'han realitzat 20.017 préstecs.
  • S'han programat 171 activitats culturals i de foment de la lectura.
  • El cost de la Biblioteca que ha assumit l'Ajuntament l'any 2012 ha estat de 91.909,15 € (correspon a un 48% del cost total, la Diputació de Barcelona assumeix el 51% del cost i l'1% restant l'assumeix la Generalitat).
  • El cost de la Biblioteca per any i habitant és de 14,93 € i representa un 1,3% del total del pressupost de l'Ajuntament.

L'equip de la Biblioteca us dóna les gràcies per fer-nos confiança.


aliments404Des del Consell Escolar Municipal s'ha engegat una nova campanya de recaptació d'aliments, que es destinarà a Càritas Parroquial de Teià.

A nivell orientatiu els productes podrien ser: oli, sucre, cacau soluble, crema de cacau, llaunes de tonyina o de sardines en oli, llegum cuita, galetes o cereals.

Els aliments es podran dipositar del 16 al 22 de desembre en els punts de recollida dels centres escolars i de les entitats educatives que hi participen.


Per l'Alcaldia, en Resolució 636/20113, de 25 de novembre, s'ha disposat el nomenar com a tinents d'alcalde de:

1ra. Tinenta d'alcalde: Sra. JOSEFINA RIBAS i PARIS
2a. Tinenta d'alcalde: Sra. CLARA MIR i APARICIO
3r. Tinent d'alcalde: Sr. JAUME SABATES i DUESO
4a. Tinenta d'alcalde: Sra. MONTSERRAT GRACIA I ESCARP

Per l'Alcaldia, en Resolució núm. 637/2013, de 25 de novembre, s'han disposat les següents delegacions:

SRA. JOSEFINA RIBAS i PARIS, com a regidora de Recursos Humans, Promoció Econòmica i Cooperació.
SRA. MONTSERRAT GRÀCIA i ESCARP, com a regidora d'Hisenda, Seguretat Ciutadana i Infància.
Sr. FRANCESC RIBAS i PARIS, com a regidor de Cultura, Esports i Gent gran.
Sra. EMMA PEIRÓ i SALES, com a regidora d'Urbanisme i Mobilitat.
Sra. CLARA MIR i APARICIO, com a regidora de Joventut, Comunicació i Atenció Ciutadana.
Sr. JAUME SABATÉS i DUESO, com a regidor de Benestar Social, Sanitat i Ensenyament.

Cartipàs Municipal


Ajuntamentdeteia