Ajuntament de Teià

Informació Institucional

Representants polítics, retribucions, normativa, empleats públics, etc

Gestió econòmica
Pressupostos, Subvencions, contractacions, períodes de pagament, contractes ...
Participació ciutadana

Espais i mecanismes de participació ciutadana, tràmits i processos

Teià hi guanya

Tal com vam prometre en la campanya electoral, amb CaT-ERC, Teià hi guanya. Gràcies a les persones que van votar al nostre partit tornem a estar dins l’equip de govern aquest cop fent coalició amb Gent de Teià. Recordem que els dos partits vam empatar en nombre de regidors. L’alcaldia compartida (2+2) vol consolidar la feina de les dues caps de llista. Per CaT-ERC serà un honor prendre el comandament a partir del juny de 2025, mentrestant treballarem des de les respectives regidories amb esforç i tenacitat. Com vam dir en l’acord de govern el nostre compromís està al servei de teianencs i teianenques. Creiemen la millora del municipi i per fer-ho possible cal treballar de valent, dia a dia, aquest és el nostre full de ruta i qui ens coneix sap que no enredema ningú, anem de cara i expliquem les coses tal com són. La feina feta en els darrers quatre anys estan donant fruits en aquest primer mes de mandat. L’inici del casal d’estiu amb èxit absolut en inscripcions, la recuperació dels espais emblemàtics teianencs de LaRemor, el tan esperat torneig de futbolsala de La Palma, entre d’altres, no és més que el resultat de la bona gestió i la fermesa en què engeguem els projectes des de CaTERC. A les regidories on hem pres possessió ja estem treballant per complir amb les necessitats que el municipi requereix i per donar resposta a les demandes que ens feu arribar. Agraïm al personal de l’ajuntament de cada àrea la seva predisposició i bona feina al servei del poble. Amb aquestes paraules volem transmetre la tranquil·litat que Teià segueix estant en bones mans, amb persones compromeses i que estimen Teià. Un no és d’on neix, sinó d’on peix. Aprofitem la ben entesa per desitjar-vos bon estiu, us esperem a la tornada.


Ajuntamentdeteia