Representants polítics, retribucions, normativa, empleats públics, etc
Espais i mecanismes de participació ciutadana, tràmits i processos
I. PART RESOLUTÒRIA
1 .-Aprovació de l’acta de la sessió anterior, corresponent a les sessions següents.
- Ple ordinari núm. 2025/7 del 17.07.2025
- Ple extraordinari i urgent 2025/8 de 28.08.2025
2.- Aprovació del Compte General de l’Ajuntament de Teià corresponent a l’exercici 2024, prèviament aprovat en Comissió Especial de Comptes del 24.07.2025.
- PRP2025/1238. Aprovació Compte General 2024. Exp. 2025/1291.
Propostes dictaminades per la comissió informativa de l’àrea 3 en la sessió del 10.09.2025:
3.- PRP2025/1177 Pròrroga contracte de gestió del servei públic de recollida i transport escombraries amb Prezero España, SAU (CIF A82741067). Expedient: 2025/1498.
II. PART DE CONTROL
4.- Donar compte dels Decrets d’Alcaldia núm. 2025/466 del 14.07.2025 al 2025/547 del 10.09.2025.
5.- Donar compte dels acords adoptats per la Junta de Govern Local en les sessions següents:
JGL núm. 26, ordinària del 10.07.2025
JGL núm. 27, ordinària del 17.07.2025
JGL núm. 28, ordinària del 24.07.2025
JGL núm. 29, ordinària del 31.07.2025
JGL núm. 30, ordinària del 28.08.2025
JGL núm. 31, ordinària del 04.09.2025
6.- Suggeriments i preguntes.
Integrat per la totalitat dels regidors i regidores i presidit per l'alcalde, estableix les línies d'actuació municipal i resol les qüestions més importants, amb funcions de tipus constitutiu, planificador, reglamentari i fiscalitzador de la funció executiva.
Els Plens Municipals ordinaris es realitzen el tercer dijous de cada dos mesos (Gener, Març, Maig, Juliol, Setembre i Novembre) excepte modificacions. Els extraordinaris depenen de la seva urgència i normalment també es realitzen la tercera setmana dels mesos que es convoqui
La sessió es convocarà mitja hora abans dels plens ordinaris i tindrà una durada màxima de 25 minuts. El funcionament de les sessions serà el següent: