Representants polítics, retribucions, normativa, empleats públics, etc
Espais i mecanismes de participació ciutadana, tràmits i processos
1 Aprovació de l’acta de la sessió anterior, corresponent a les sessions següents.
Propostes dictaminades per la comissió informativa de l’àrea 1 en la sessió del 11.03.2025:
2.- PRP2025/355. Modificació de crèdits 01/2025 de crèdits extraordinaris i transferències de crèdits. Exp. 2025/457.
3.- PRP2025/357. Relació de factures extrajudicials núm.02. Exp. 2025/455.
4.- Donar compte dels Decrets d’Alcaldia núm. 2025/42 del 20.01.2025 al núm. 2025/191 del 13.03.2025.
5.- Donar compte dels acords adoptats per la Junta de Govern Local en les sessions següents:
JGL núm.3, ordinària del 23.01.2025 JGL núm.4, ordinària del 30.01.2025 JGL núm.5, ordinària del 06.02.2025 JGL núm.6, ordinària del 13.02.2025 JGL núm.7, ordinària del 20.02.2025 JGL núm.8, ordinària del 27.02.2025, JGL núm.9, ordinària del 06.03.2025 JGL núm.10, ordinària del 13.03.2025
6.- Ratificar Decret d’alcaldia núm. 2025/177, de data 6 de març de 2025, de baixa de la secretària suplent del Jutjat de Pau i nomenament de la nova suplent. Exp. 2025/440.
7.- Suggeriments i preguntes.
Integrat per la totalitat dels regidors i regidores i presidit per l'alcalde, estableix les línies d'actuació municipal i resol les qüestions més importants, amb funcions de tipus constitutiu, planificador, reglamentari i fiscalitzador de la funció executiva.
Els Plens Municipals ordinaris es realitzen el tercer dijous de cada dos mesos (Gener, Març, Maig, Juliol, Setembre i Novembre) excepte modificacions. Els extraordinaris depenen de la seva urgència i normalment també es realitzen la tercera setmana dels mesos que es convoqui
La sessió es convocarà mitja hora abans dels plens ordinaris i tindrà una durada màxima de 25 minuts. El funcionament de les sessions serà el següent: