Representants polítics, retribucions, normativa, empleats públics, etc
Espais i mecanismes de participació ciutadana, tràmits i processos
I. PART RESOLUTÒRIA
Propostes dictaminades per la comissió informativa de l’àrea 1 en la sessió del 04.02.2025
1. PRP2025/219. Modificació de la composició de les comissions informatives permanents i dels representants de la corporació en òrgans col·legials i determinació de les retribucions de la Regidora Sílvia Marcos Llagostera. Exp. 2025/232.
2. PRP2025/159. Proposta de modificació de l’ordenança fiscal núm. 52 de preu públic per la prestació del servei de casals i campus municipals. Exp. 2025/195.
Proposta dictaminada per la comissió informativa de l’àrea 3 en la sessió del 06.02.2025
3. PRP2025/74. Aprovació Pla Local de Seguretat Viària de Teià 2025-2029. Exp. 2024/2082.
4. PRP2025/220. Aprovació de l’Avanç de planejament i del Document Inicial Estratègic (DIE). Tramitació del Pla d’ordenació urbanística municipal de Teià (POUM). Exp. 2023/1349.
Integrat per la totalitat dels regidors i regidores i presidit per l'alcalde, estableix les línies d'actuació municipal i resol les qüestions més importants, amb funcions de tipus constitutiu, planificador, reglamentari i fiscalitzador de la funció executiva.
Els Plens Municipals ordinaris es realitzen el tercer dijous de cada dos mesos (Gener, Març, Maig, Juliol, Setembre i Novembre) excepte modificacions. Els extraordinaris depenen de la seva urgència i normalment també es realitzen la tercera setmana dels mesos que es convoqui
La sessió es convocarà mitja hora abans dels plens ordinaris i tindrà una durada màxima de 25 minuts. El funcionament de les sessions serà el següent: