La Mostra Literària abraça el gènere teatral

XLI Mostra Literària TeiàLa fase local de la Mostra Literària del Maresme no deixa mai d’innovar. Si el 2019 va incorporar la categoria de microrelats als dos gèneres tradicional per antonomàsia –la prosa i la poesia– i des del 2022 edita un llibre il·lustrat amb els millors treballs infantils, ara dirigeix la mirada cap a la creació teatral.

En ocasió de la 41a edició del certamen, els seus organitzadors convoquen també un premi de microteatre. D’aquesta manera, la Regidoria de Cultura estreny els vincles entre la Mostra Literària, la tradició teatral de Teià i el festival Lletrescena, que enguany celebrarà la tercera edició.

Hi poden participar totes les persones residents a Teià o que hi tinguin vincles per motius laborals, acadèmics o de segona residència.

Condicions i premis

La nova categoria és oberta a totes les edats i la temàtica és completament lliure. Ara bé, la història ha d’estar ambientada d’alguna manera a Teià i s'ha de lliurar abans del 10 de març per correu electrònic a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

D’acord amb les bases del premi, l’extensió del text no ha de superar els 10 minuts de durada en el moment de la seva lectura dramatitzada. Les peces poden ser representades per màxim de tres actors o actrius i s’han de poder interpretar a l’aire lliure sense cap requisit tècnic.

Per recompensar els pioners en aquesta categoria, l’autor de l’obra guanyadora serà obsequiat amb un abonament de 10 espectacles al Teatre Lliure per a la temporada 2024-2025 i dos abonaments per assistir al festival de música i poesia Remor 2024 de Teià. A més, el text premiat serà representat en el marc del programa Lletrescena 2025 com a itinerari literari dramatitzat.

Prosa i poesia

Com sempre, les categories de prosa i poesia s’estructuren en cinc grups d’edat: de 6 a 8 anys (grup A), de 9 a 11 (grup B), de 12 a 14 (grup C), de 15 a 18 (grup D), de 19 a 25 (grup E) i majors de 26 (grup F).

Els treballs dels participants dels grups A i B podran ser escrits a mà, amb bona cal·ligrafia. Per als grups A, B i C s’estableix una extensió màxima de 5 folis a una sola cara i a doble espai, mentre que els dels grups D, E i F podran oscil·lar entre les 5 i les 15 pàgines.

Els participants disposen de temps fins al 10 de març per lliurar l’original i cinc còpies en paper a l’Ajuntament, la Biblioteca o La Unió. A més, hauran d’adjuntar-hi una còpia en suport informàtic, o bé fer-la arribar per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Microrelats

Els microrelats són composicions de 140 caràcters com a màxim i el seu estil recorda l’ús del llenguatge que s’utilitza a les xarxes socials.

En aquesta categoria no existeixen grups d’edat. S’hi pot presentar tothom. Com en la resta de disciplines, les obres hauran de ser inèdites i fetes per un sol autor, però amb la salvetat que en aquest cas es podran presentar un màxim de dues obres per persona i que els treballs s’hauran de presentar només per correu electrònic a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.La redacció serà sempre en català, sense truncaments de paraules ni abreviacions de cap mena.

Temàtica lliure

La temàtica dels textos i el gènere escollit –prosa, poesia o microrelat– també són lliures. Cada autor podrà presentar una sola obra per categoria i modalitat. Els treballs hauran de ser individuals i totalment inèdits, restant-ne exclosos els de naturalesa tècnica o científica.

Veredicte i guardons

Un cop s’hagin rebut, els treballs seran avaluats pel jurat de la Mostra. El veredicte es farà públic el 21 d’abril a les 12h, coincidint amb la cerimònia de lliurament dels premis a La Unió, en el marc de la Setmana Cultural.

Les obres premiades en cada grup i modalitat passaran a ser propietat de l’Ajuntament i seran presentades automàticament a la fase comarcal del concurs.


Teià aprova un pressupost de 10,5 milions per a 2024

ple generEl ple municipal del 25 de gener va aprovar inicialment el pressupost municipal per a 2024. L’alcaldessa, Gemma Duran, va exposar que “és el primer del mandat i volem mantenir els criteris de prudència i veracitat aplicats en períodes anteriors”.

Es tracta d’uns comptes equilibrats en 10.550.961 euros, la qual cosa representa un augment del 14% respecte del 2023. Aquest creixement és degut a tres motius: l’increment de la participació en els tributs de l’Estat, fruit del context inflacionista; la concessió de llicències d’obres que depenien de l’entrada en vigor de les Normes de Planejament Urbanístic, i la renovació, com en exercicis precedents, d’un préstec de 2.028.878 euros que no s’utilitzarà si es disposa de prou romanent.

A continuació, el regidor d’Hisenda, Abel Ballesteros, va desglossar els diversos capítols del pressupost.

Taula ingressos

Fiscalitat i recursos econòmics

Els impostos directes (IBI, IVTM, IAE) representen el 38% dels recursos municipals: 4 milions d’euros. La recaptació total amb prou feines pujarà un 2% perquè els tipus impositius dels tributs locals segueixen congelats. En canvi, els ingressos procedents de l’activitat constructora creixeran prop d’un 54%, fins arribar als 646.000 euros.

Les transferències corrents d’altres organismes oficials passen de 2.331.740 euros el 2023 a 2.475.500 el 2024. D’aquest import, 1,8 milions corresponen a l’administració de l’Estat.

De mitjana, la recaptació de preus públics creixerà un 5% gràcies, en bona part, a la demanda de d’abonaments i usos relacionats amb la piscina i el poliesportiu (165.000 euros). Com sempre, la principal taxa es destinarà a sufragar el cost de recollida i tractament de residus domèstics (472.000 euros).

Tots aquests capítols sumen 8.347.082 euros que es dediquen a despesa corrent; és a dir, a pagar tots els serveis i empleats públics que l’Ajuntament posa a disposició de la ciutadania. En relació a l’exercici anterior, l’increment d’aquest apartat és del 6,7%.

Taula inversionsDespesa social i endeutament

Les inversions pressupostades ascendeixen a 2.287.378 euros. A més de complir el Pla d’Acció Municipal, Ballesteros va explicar que “s’han prioritzat les que tenen un retorn immediat, ja sigui en un estalvi econòmic o una millora dels serveis”.

La majoria corresponen a projectes ja licitats amb càrrec al pressupost de 2023. A aquestes actuacions se n’afegeixen d’altres per un import global de 1.280.650 euros que seran finançades amb la incorporació de romanent de tresoreria i la renovació d’un préstec a cost zero de la Diputació de Barcelona.

En l’àmbit educatiu, el pressupost de manteniment per a l’Escola El Cim creix el 70%, es dobla la partida destinada a l’Institut i s’incrementen un 27% els recursos destinats a l’Escola Bressol Els Galamons. A més, s’atorgarà una subvenció especial de 10.000 euros pel 50è aniversari del col·legi i els ajuts econòmics a les entitats culturals i esportives s’apujaran el 36% i el 4,7%, respectivament, per pal·liar l’impacte de l’IPC en la realització de les seves activitats. També s’incrementa el 6,6% l’aportació al Casal de la Gent Gran i es duplica el Servei d’Atenció Domiciliària (SAD), de 40.000 a 80.000 euros.

“En una aposta clara per la millora de l’oferta cultural al poble”, augmenten les dotacions per a la Festa Major, de 70.000 a 89.000 euros, i de La Unió, de 53.000 a 61.000.

El regidor d’Hisenda i la portaveu de CaT-ERC, Èrica Busto, van atribuir aquest marge de maniobra a l’amortització de deute realitzada durant el mandat anterior fins a situar-se en el 4,26% dels ingressos ordinaris.

Recursos humans

Amb 3.755.204 euros, la partida de recursos humans s’ha ampliat en 356.537.25 euros per dues raons. D’una banda, per l’ampliació de jornada del dinamitzador de Joventut i les incorporacions d’un arquitecte i d’un arquitecte tècnic. I, de l’altra, per l’augment retributiu del 2,5% de 2023 i l’1,5% addicional derivat de l’actualització salarial de 2022. En aquest punt, JxTeià va criticar els canvis en l’organigrama i el govern va anunciar que encarregarà una auditoria de llocs de treball per analitzar-ne les funcions i necessitats actuals.

Debat i votació

Els comptes públics van rebre els vots favorables del govern format per GdT i CaT-ERC, a més del PSC. Miguel Ángel Peinado va aplaudir l’increment del SAD i el trasllat de la Policia, i va posar en valor els fruits d’una “oposició constructiva”. “Agraïm tres qüestions”, va dir: “la doble porta al parc de lleure per a gossos, la col·locació d’una font i bancs a l’skatepark, i un projecte per fer voreres i posar fanals al tram final del carrer de Joan XXIII”.

JxTeià i el PP hi van votar en contra. JxTeià va censurar el cost de la nova comissaria i va considerar que el futur magatzem de Serveis Municipals està “sobredimensionat” perquè “s’hauria de poder realitzar amb els 320.000 euros del proindivís del Mercadona” que es van consignar al principi. Al seu parer, “cal un Pla Educatiu que contempli l’ampliació de l’Escola Bressol Municipal” davant l’anunci de tancament de la llar d’infants Bambi. El seu portaveu, Francesc Ribas, va exigir “alternatives a l’IBI i l’impost de construccions com la creació d’un viver d’empreses i centres de coworking”.

Al seu torn, el PP va agrair dos gestos que havia sol·licitat: posposar l’execució dels pressupostos participatius a 2025 per no col·lapsar els Serveis Tècnics i agilitar la resolució d’expedients, i deixar la porta oberta a estudiar una reforma de l’impost de plusvàlues en el supòsit de mortis causa. Amb tot, David Basi es va desmarcar del pressupost: “No el veiem gaire diferent de l’any passat. Segueix les mateixes línies amb petits retocs i l’esperàvem més valent, amb més canvis”.

L’equip de govern va rebatre una a una les crítiques de l’oposició i tant l’alcaldessa com el regidor d’Hisenda van reconèixer les aportacions del PSC i del PP durant la fase d’elaboració del pressupost i van expressar la voluntat de “seguir treballant amb la mà estesa per involucrar la resta de partits” en aquesta dinàmica.


El Maresme tindrà una Junta de Seguretat

Interior CCMEl Consell Comarcal del Maresme (CCM) i el Departament d’Interior impulsaran una Junta Comarcal de Seguretat com a “espai permanent d’intercanvi d’informació” i per “compartir neguits i escalar solucions”. Aquest és el principal resultat de la reunió que es va celebrar a Mataró el passat divendres, 26 de gener, amb el conseller Joan Ignasi Elena i el director general de la Policia de la Generalitat, Pere Ferrer, arran de l’alarma social provocada per la presència de grups de delinqüents multireincidents a la zona.

A la trobada va assistir, en representació de Teià, la tinent d’Alcaldia i regidora de Seguretat Ciutadana, Èrica Busto. Durant la sessió, Elena va admetre que calen més efectius, però no va concretar quants agents de l’ultima promoció de l’Escola de Policia seran destinats al Maresme. El conseller va explicar que el problema de la multireincidència és també legislatiu i va demanar canvis urgents després que els que es van impulsar fa dos anys “no eren prou acurats”.

La proposta d’una Junta Comarcal de Seguretat va sorgir de l’alcalde de Mataró. El conseller va admetre que aquest nou espai “té tot el sentit del món”, tot i que encara s’ha de concretar quan es reunirà i qui en formarà part.

Tot i que des del Departament defensen que les dades són “bones” des del punt de vista objectiu, perquè els delictes se situen quinze punts per sota de la mitjana catalana, el conseller va oferir als alcaldes i alcaldesses més presència policial i una millor coordinació entre els cossos de seguretat.

El president del CCM, Francesc Alemany, va assegurar que el “repte de les sensacions” és cabdal a la comarca. Com el conseller, també Alemany demana fer-hi front des de la lleialtat per evitar disputes entre municipis: “Que la lluita entre diferents necessitats no acabi generant que ens convertim en competidors, en lloc de col·laboradors”.

Noves promocions

En declaracions a l’Agència Catalana de Notícies (ACN), Elena va apel·lar a “errors del passat” per explicar la situació actual. “Quan es decideix no contractar cap mosso durant set anys, se sobrecarrega les Policies Locals”, va dir el conseller sobre la manca de promocions d’agents entre 2012 i 2019.

Elena va explicar que el Govern vol assolir la xifra de 22.000 agents, a raó de 800 cada any. El conseller també va apuntar que “cal reforçar els jutjats” perquè siguin més àgils a l’hora de gestionar els casos que els arriben i va demanar canvis legals per castigar de manera efectiva la multireincidència.


Engega un nou procés de pressupostos participatius amb 100.000 euros de dotació

PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS 2024 2025El ple municipal celebrat ahir, 25 de gener, va aprovar per unanimitat les bases reguladores dels pressupostos participatius de 2024, amb càrrec a la partida d’inversions del pressupost municipal del 2025. Això vol dir que el procés per fer-hi propostes s’activa immediatament, però els projectes escollits per votació popular seran executats l’any vinent.

L’equip de govern ha decidit incrementar-ne l’import de 50.000 a 100.000 euros. D’aquesta manera es recupera la dotació inicial de l’edició de 2018, si bé es mantindrà la periodicitat biennal introduïda el 2020 arran de la pandèmia perquè els projectes triats es puguin planificar, tramitar i executar en temps i forma sense sobrecarregar la maquinària administrativa i els Serveis Tècnics de l’Ajuntament. A més de la gestió ordinària i l’acumulació de llicències, l’alcaldessa Gemma Rosell va recordar al ple que el 2024 serà un any de molta activitat en aquesta àrea, fruit del desplegament de les inversions programades el primer any del Pla d’Acció Municipal 2023-2027, l’inici dels treballs de redacció d’un nou Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) i l’activació de les promocions privades que depenien de l’entrada en vigor de les Normes de Planejament Urbanístic (NPU).

Audiència pública i fase de propostes

Un cop aprovat el reglament de la convocatòria, la Regidoria de Participació Ciutadana organitzarà una audiència pública per informar del calendari i fases del procés. La cita tindrà lloc a La Unió dijous vinent, 1 de febrer, a les 19.30h.

A partir de llavors i fins al 14 de març, totes les entitats, comerços i persones empadronades al poble podrà formular fins a un màxim de 5 propostes, a través de dos canals:

- Per via telemàtica, a la carpeta ciutadana www.teia.cat/tramits o bé a la plataforma participa.teia.cat

- Presencialment, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament i als punts d’informació itinerants que s’habilitaran expressament en els llocs i dates següents:
• Mercat Municipal: dissabte, 3 de febrer, d’11 a 13h
• Parc de Vallbellida: dissabte, 17 de febrer, d 11 a 13h
• Parc de can Godó (Casal de Joves): divendres, 23 de febrer, de 18 a 19h
• Escola El Cim: dijous, 7 de març, de 16 a 18h

A més, la Regidoria mirarà de muntar nous punts informatius si ho sol·liciten entitats o col·lectius.

Totes les propostes hauran d’anar acompanyades de les dades identificatives del ciutadà que les planteja. Arribat el moment, es podran unificar les propostes si estan repetides o són molt similars sempre que els Serveis Tècnics ho considerin oportú i es compti amb el vistiplau de la persona o persones que les hagin formulades.

Comissió de Seguiment

Del 15 de març al 5 d’abril, una comissió formada per tècnics municipals avaluarà i emetrà un informe raonat sobre la viabilitat legal, econòmica, urbanística i mediambiental de cadascuna de les propostes presentades. El procés comptarà també amb una comissió ciutadana de garanties com a òrgan de deliberació, consulta i seguiment del procés, amb la idea de recollir diverses visions i experiències. Si teniu més de 14 anys i en voleu formar part, a l’audiència pública de l’1 de febrer rebreu la informació corresponent.

Validació i votació

Les propostes que validades per les dues comissions passaran a la fase de votació. Aleshores, es donarà a conèixer la relació definitiva de les propostes finalistes, la descripció de l’actuació i l’estimació del seu cost. El termini per votar començarà el 25 d’abril i finalitzarà el 24 de maig. Hi podran participar totes persones empadronades a Teià majors de 14 anys.

Com en la fase de propostes, el dret de vot es podrà fer efectiu de dues maneres:

- Per via telemàtica.

- Presencialment en diversos punts itinerants. La informació sobre els dies, horaris i ubicació dels punts es publicarà al web municipal i a les xarxes socials de l’Ajuntament.

- A més, i sempre que sigui requerit, l’equip de Participació es desplaçarà per facilitar les votacions d’aquelles persones i/o col·lectius amb dificultats de mobilitat.

En tots els casos, caldrà identificar-se amb el DNI o NIE. Com sempre, es podrà votar una sola vegada pèro marcant tantes opcions com cadascú vulgui fins a exhaurir els 100.000 euros pressupostats. Per això és molt important establir l’ordre de prioritat de cada proposta

Objectius i criteris

Els pressupostos participatius es van posar en marxa l’any 2018 amb la voluntat de promoure la implicació dels teianencs i teianenques en la presa de decisions sobre la destinació dels recursos públics. D’aquesta manera, es pretén fomentar la participació a través d’un procés inclusiu que arribi a tota la població; conèixer les necessitats de la població i afavorir el debat col·lectiu per prioritzar-les, i generar major transparència i eficiència en la gestió municipal.

Les propostes que es presentin han de complir aquests requisits:

- Han de ser competència de l’Ajuntament.

- Han de ser una inversió que no estigui enunciada al PAM o prevista al pressupost ordinari. En conseqüència, resten excloses les actuacions de manteniment que ja s’estiguin duent a terme, les despeses obligatòries per part de l’Ajuntament, així com les subvencions i els plans d’ajuts ja existents.

- Han de ser viables tècnicament i han de complir la normativa vigent que les reguli, segons la temàtica de la proposta.

- Han de ser concretes i avaluables econòmicament.

- No poden tenir un cost superior a l’import total destinat al procés.

- No poden comprometre noves despeses en els futurs exercicis pressupostaris futurs (més enllà del seu manteniment ordinari) i s’han de poder executar dins de l’any 2025, de manera que no han de generar projectes tècnics ni licitacions complexes.

- Han de ser propostes que fomentin la cohesió social, igualitàries des d’un punt de vista de gènere, sostenibles mediambientalment i amb visió de poble i interès general.


Salut explica a Teià el nou model de pediatria

ETAP pediatriaAl llarg dels propers 6 mesos, el Departament de Salut de la Generalitat té previst d’implantar un nou model d’atenció pediàtrica a tot Catalunya. Per tractar aquesta qüestió, l’alcaldessa de Teià, Gemma Rosell, es va reunir el passat 23 d’octubre amb el gerent de la Regió Sanitària Barcelona Metropolitana Nord, Arturo Míguez; la directora del sector Barcelonès Nord i Maresme, Judit Viñals; i el responsable de l’Institut Català de la Salut al Barcelonès Nord, Xavier Jusmet.

La trobada va ser sol·licitada per l’Ajuntament per tal de conèixer les previsions del Departament, ja que es tracta d’una qüestió de gran interès per al municipi.

L'equip territorial d’atenció pediàtrica

El passat 18 de desembre, el conseller de Salut, Manel Balcells, va presentar el nou model d’atenció pediàtrica primària i comunitària (APiC) “amb l’objectiu de prestar una assistència de més qualitat per atendre els infants i les seves famílies de forma més ajustada a les noves demandes socials”. Segons el conseller, es tracta d’un “model garantista i equitatiu perquè tindrà una cartera de serveis homogènia per a tot el territori”.

El nou model “ha de permetre potenciar una atenció integral i integrada més resolutiva a l’hora l’abordar les patologies agudes i més complexes, maximitzant les competències de tots els rols professionals, especialment de la infermera pediàtrica”. La idea és que “cada infant i adolescent de 0 a 14 anys tingui un pediatre i una infermera de referència”.

Per fer-ho possible, es crearan 79 equips territorials d’atenció pediàtrica (ETAP). Cada ETAP tindrà un equip d’entre 16 i 30 professionals amb l’autonomia de gestió necessària per donar resposta als objectius de salut i especificitats del seu territori. Cada ETAP tindrà una direcció pròpia i estarà format per pediatres, infermeres especialistes en pediatria, infermeres especialistes en família amb expertesa en pediatria, treballadors socials sanitaris, odontòlegs, auxiliars de cures infermeres i administratius sanitaris. Aquests perfils es podran reforçar amb referents de benestar emocional i comunitari, dietistes-nutricionistes i fisioterapeutes, entre d’altres.

Cada ETAP estarà vinculat a diverses àrees bàsiques de salut (ABS) que compartiran els mateixos fluxos de derivació a serveis com urgències, consultes externes o salut mental. Per això, l’ETAP sempre treballarà de forma coordinada amb el seu hospital de referència per garantir el contínuum assistencial.

Serveis i prestacions

L’ETAP es coordinarà amb altres serveis com la salut prenatal i neonatal, els serveis de rehabilitació, la salut bucodental, la salut mental infantil i juvenil (CSMIJ), els centres d’addiccions i drogodependències (CAS), els equips d’atenció al pacient crònic i cures pal·liatives, el servei d’emergències mèdiques (SEM), els centres educatiu i els equips d’assessorament i orientació psicopedagògica, així com els serveis socials bàsics i els centres privats i organitzacions dedicats a la salut infantil.

Les principals prestacions de l’ETAP seran les següents:

• Atenció sanitària, prescripció i realització de procediments diagnòstics i terapèutics.

• Intervencions per a la promoció de la salut, la prevenció de la malaltia i l’educació per a la salut, la qual cosa inclou el programa de vacunacions, la detecció precoç i el cribratge a col·lectius específics en els àmbits com ara la salut mental o la salut sexual.

• Atenció comunitària, que inclou els programes de salut en els centres educatius.

• Atenció a la patologia crònica i al final de vida, que inclou programes com el d’atenció a l’alumnat amb necessitats especials de salut als centres educatius.

CAP del Masnou

L’ETAP de referència per als infants de Teià estarà ubicat al Centre d’Atenció Primària (CAP) del Masnou, per la qual cosa l’Ajuntament de Teià està estudiant diverses opcions per facilitar l’accés als teianencs i teianenques que no tenen la possibilitat de traslladar-s’hi.

061 de pediatria

Paral·lelament, i per complementar el model de pediatria en casos d’urgència, el Departament de Salut ampliarà el servei d’atenció pediàtrica que realitza a través del 061 Salut Respon i n’assegurarà una coordinació eficaç amb l’ETAP de referència.

L'ampliació del servei pediàtric del 061 implicarà la creació de la figura del pediatre especialista en atenció primària per a pacients que no són greus ni crítics. Aquest nou recurs  començarà a funcionar a partir de l’1 de juny amb l'objectiu de resoldre el problema o dubte de salut de l’infant o adolescent i evitar els desplaçaments innecessaris.


El Consell d’Infants dissenyarà el camí escolar

presentació CICoincidint amb l’inici de l’any natural, l’Ajuntament impulsa la renovació del Consell d’Infants amb la vista posada en un nou encàrrec. Per a aquesta campanya, la Regidoria d’Infància i Educació ha proposat que els seus membres revisin l’estat del camí escolar i plantegin propostes per millorar-lo.

Renovació de la composició

Abans de començar a treballar, el Consell d’Infants té previst de renovar-se. Aquest òrgan de participació ciutadana és el representant dels nens i nenes de Teià davant l’Ajuntament i té, entre d’altres funcions, la missió de traslladar-hi els suggeriments que consideri oportuns per atendre les necessitats i desitjos de la població infantil.

El Consell d’Infants està format per 24 integrants nascuts els anys 2012, 2013 i 2014. El seu mandat s’estableix per un màxim de 3 anys, per la qual cosa properament es procedirà a cobrir les places vacants. En total, hi ha 18 places reservades a alumnes de l’Escola El Cim, que seran escollits pels seus companys, i 6 places per a nens i nenes empadronats a Teià que estiguin matriculats en altres centres educatius.

Aquests últims, disposen fins al 7 de febrer per emplenar el formulari que trobareu en aquest enllaç. En cas que hi hagi més de 6 infants interessats, s’hi farà un sorteig.

Taller i carta a entitats

Per tal de donar a conèixer les tasques del Consell d’Infants i afavorir-ne la participació, la Regidoria d’Infància i Educació ha realitzat dues accions:

- El 19 de gener va oferir una xerrada de presentació a càrrec de la regidora Núria Andinyach i diversos tallers dirigits a les classes de 4t, 5è i 6è de l’Escola El Cim a cura de dos tècnics de la cooperativa +Educació, que seran les persones encarregades de dinamitzar les properes sessions del Consell d’Infants.

- Avui, 22 de gener, s’ha enviat una carta a les entitats del poble que tenen infants d’aquestes edats perquè facin arribar la informació a les seves famílies.

Calendari de sessions

El Consell d’Infants serà dinamitzat per dos monitors de la cooperativa +Educació. En total, s’han programat 10 trobades –8 dijous al mes, de 17 a 18.15h, i dos dissabtes– els següents dies:

calendari sessions

Com a tancament del projecte, el 15 de juny es farà un acte públic per presentar el projecte de camí escolar en el qual els membres del Consell explicaran què han fet al llarg dels mesos anteriors i mostraran el seu resultat.


Ajuntamentdeteia